Uspješni poslodavci ulažu 4000 kuna po zaposleniku u edukacije

Bez autora
Oct 23 2013

Analiza ulaganja u usavršavanje poslodavaca nositelja certifikata Poslodavac Partner pokazala je da uspješni hrvatski poslodavci u prosjeku ulažu 3.969 kuna po zaposleniku u različite oblike usavršavanja. Prevedeno u terminima vremena, zaposlenici u uspješnim kompanijama u prosjeku provedu 32 sata godišnje ciljano razvijajući svoja znanja i vještine. Visina ulaganja u razvoj zaposlenika varira ovisno o industriji i tipu tvrtke. Najviša ulaganja u usavršavanje su u farmaceutskim kompanijama te internacionalnim kompanijama koje zaposlenicima omogućuju i treninge u drugim državama te rad na međunarodnim projektima.

Uspješni poslodavci ulažu 4000 kuna po zaposleniku u edukacijeAnaliza ulaganja u usavršavanje poslodavaca nositelja certifikata Poslodavac Partner pokazala je da uspješni hrvatski poslodavci u prosjeku ulažu 3.969 kuna po zaposleniku u različite oblike usavršavanja.

Prevedeno u terminima vremena, zaposlenici u uspješnim kompanijama u prosjeku provedu 32 sata godišnje ciljano razvijajući svoja znanja i vještine.

Visina ulaganja u razvoj zaposlenika varira ovisno o industriji i tipu tvrtke. Najviša ulaganja u usavršavanje su u farmaceutskim kompanijama te internacionalnim kompanijama koje zaposlenicima omogućuju i treninge u drugim državama te rad na međunarodnim projektima.

Ključni aspekt kvalitete edukacije je mogućnost primjene stečenog znanja u radu. Stoga je trend u sve većem broju kompanija primjena modela razvoja zaposlenika po principu 70/20/10. To znači da se 70% razvoja događa kroz postojeći posao i projekte, 20% uz pomoć mentora i davanje povratne informacije te 10% kroz obrazovne programe. Kako bi se implementirao taj princip, neophodna je aktivna uključenost menadžera u definiranje, podršku i praćenje zaposlenika u njihovom razvoju.

Od edukacijskih programa, najveći naglasak je na internim razvojnim programima koje omogućuju individualni pristup. Sve je veći broj internih akademija u kojima se kombiniraju predavanja zaposlenika tvrtke i vanjskih predavača. U porastu je i primjena coaching metode u upravljanju i razvoju zaposlenika u kojoj se kroz postavljanje ključnih pitanja i davanje povratnih informacija potiče zaposlenika da sam dolazi do zaključaka i tako jača svoju sposobnost rješavanja problema.

Nove generacije zaposlenika sve više zahtijeva fleksibilnost pristupu znanju i aktivno koristi nove tehnologije za informiranje i povezivanje s drugim stručnjacima. Kako bi se prilagodili njihovim potrebama, uspješni poslodavci razvijaju e-learning programe kojima osoba može pristupiti u bilo kom trenutku, aplikacije za mobitele kojima se kroz igru prenosi znanje te on-line knjižnice u kojima se nalazi literatura u digitalnom i audio formatu.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik